Een borrel organiseren in Best

U gaat een borrel organiseren; en dan? U wilt uw borrel op een geschikte locatie in Best organiseren en laten plaatsvinden op een datum die bij uw deelnemers past. De communicatie met deelnemers tijdens het organisatietraject en tijdens het borrel zelf bepaalt het succes van uw borrel.

Tegenwoordig wordt deze deelnemersregistratie en marketing vaak online gedaan met speciaal hiervoor ontworpen oplossingen. Online deelnemersregistratie noemen we dat. Door online uw borrel te organiseren bespaart u tijd en organiseert u professioneel. Zo geeft online deelnemersregistratie zowel u als organisator als uw deelnemers voordeel.

Aanmelder.nl is een webproduct dat zorgt dat u zelf online uw deelnemersregistratie en uitnodigingen kunt uitvoeren.

deelnemersregistratie in Best

Checklist voor borrel in Best

Voor een goede voorbereiding van uw borrel is het handig om van deze checklist gebruik te maken. Voor de samenstelling van uw borrel organisatieteam zijn de volgende voorbereiding nodig:

* Zoek mensen van verschillende afdelingen en leeftijden.

* Stel de hoofdverantwoordelijke aan.

* Stel de budgetverantwoordelijke aan

* Definieer de taken van de overige leden.

* Regel compensatie voor de leden van het team in verband met het bezoeken van een locatie, een afspraak met een cateraar, etc.

* Maak afspraken over het volbrengen van opgedragen taken.

* Stel deadlines.

Checklist voor borrel in Best online opstellen >

registratie en ticketing voor borrel

Uitbesteden borrel in Best

U kunt ervoor kiezen om de organisatie van uw borrel in Best uit te besteden. De volgende overwegingen spelen een rol:

* Bedenk of er intern genoeg tijd vrij te maken is om het evenement te organiseren

* Ga na of het budget het toelaat om de organisatie (van bepaalde programmaonderdelen) uit te besteden

* Onderzoek of er genoeg kennis en ervaring in huis is om het evenement zelf te organiseren

* Vraag je af of jouw bedrijf de organisatorische en financiële risico's kan dragen.

Uitbesteden borrel in Best online opstellen >

deelnemers borrel

Leveranciers inschakelen voor borrel in Best

Bij een groot evenement zoals een borrel kan het nuttig zijn om voor de dag zelf leveranciers uit Best in te schakelen. Houd hierbij rekening met het volgende:

* Vraag referenties van leveranciers en check deze.

* Bezoek beurzen, lees (vak)tijdschriften en zoek op internet.

* Maak afspraken voor oriëntatiegesprekken met leveranciers.

* Vraag verschillende offertes aan

* Stel een contract op en vraag naar leveringsvoorwaarden.

* Stel een begroting op.

Leveranciers inschakelen voor borrel in Best online opstellen >

draaiboek borrel

Draaiboek samenstellen voor borrel in Best

* Stel een draaiboek samen waarin je per kolom opneemt:

* tijd, plaats in Best, activiteit/programmaonderdeel, verantwoordelijke voor dat onderdeel en/of betrokken leverancier. Houd ruimte voor aantekeningen.

* Stel een lijst op met alle mensen die meewerken aan het evenement, vermeld hierbij de telefoonnummers en stuur die naar alle medewerkers

* Houd tenminste een keer een operationele vergadering waarbij het organisatieteam en alle leveranciers aanwezig zijn.

Draaiboek samenstellen voor borrel in Best online opstellen >

uitnodiging borrel

Bedankje voor uw borrel

Na afloop van uw borrel in Best is het attend om de communicatie met deelnemers warm te houden. De volgende presentjes kunnen hierbij helpen:

* Stuur bedankbrieven aan sprekers, artiesten, leveranciers, etc

* Stuur een herinnering aan de gasten (bijvoorbeeld een foto-impressie van het evenement)

* Stel een persbericht op en stuur dat naar (lokale) redacties van verschillende media.

* Werk het draaiboek bij voor een volgende keer

* Maak een financieel eindverslag

* Maak een verslag van het evenement voor het personeelsblad of de externe nieuwsbrief.

Bedankje voor uw borrel online opstellen >

borrel organiseren

Borrel organiseren in andere steden

U kunt uw borrel natuurlijk ook in een andere stad organiseren. Denk aan: Borrel organiseren in Hoogkerk, Borrel organiseren in Ede, Borrel organiseren in Bokvord, Borrel organiseren in Utrecht, Borrel organiseren in Amstelveen, Borrel organiseren in Epe, Borrel organiseren in Engelen, Borrel organiseren in Harlingen,

Andere evenementen in Best

Best is een bruisende stad. Wellicht heeft u interesse om ook andere evenementen te organiseren in Best, zoals: House warming organiseren in Best, Festival organiseren in Best, Bedrijfsuitje organiseren in Best, Event organiseren in Best, Kerstborrel organiseren in Best, Vergadering organiseren in Best, Babyshower organiseren in Best, Lezing organiseren in Best,