Een benefietlunch organiseren in Engelen

Kent u de situatie dat u tijdens de organisatie van uw benefietlunch in Engelen niet altijd het overzicht heeft over alle registraties van deelnemers en hun interesses? Dat u veel lijsten moet bijhouden voor de locatie, catering en diners?

Door uw deelnemersregistratie online uit te voeren, heeft u in een oogopslag overzicht over alle aanmeldingen van deelnemers en kunt u ze met een klik uitnodigen, herinneren of een bericht sturen. Per e-mail, sms of post. Aanmelder.nl is een webproduct dat zorgt dat u zelf efficient online uw deelnemersregistratie kunt uitvoeren.

deelnemersregistratie in Engelen

Leveranciers inschakelen voor benefietlunch in Engelen

Bij een groot evenement zoals een benefietlunch kan het nuttig zijn om voor de dag zelf leveranciers uit Engelen in te schakelen. Houd hierbij rekening met het volgende:

* Vraag referenties van leveranciers en check deze.

* Bezoek beurzen, lees (vak)tijdschriften en zoek op internet.

* Maak afspraken voor ori├źntatiegesprekken met leveranciers.

* Vraag verschillende offertes aan

* Stel een contract op en vraag naar leveringsvoorwaarden.

* Stel een begroting op.

Leveranciers inschakelen voor benefietlunch in Engelen online opstellen >

registratie en ticketing voor benefietlunch

Draaiboek samenstellen voor benefietlunch in Engelen

* Stel een draaiboek samen waarin je per kolom opneemt:

* tijd, plaats in Engelen, activiteit/programmaonderdeel, verantwoordelijke voor dat onderdeel en/of betrokken leverancier. Houd ruimte voor aantekeningen.

* Stel een lijst op met alle mensen die meewerken aan het evenement, vermeld hierbij de telefoonnummers en stuur die naar alle medewerkers

* Houd tenminste een keer een operationele vergadering waarbij het organisatieteam en alle leveranciers aanwezig zijn.

Draaiboek samenstellen voor benefietlunch in Engelen online opstellen >

deelnemers benefietlunch

Bedankje voor uw benefietlunch

Na afloop van uw benefietlunch in Engelen is het attend om de communicatie met deelnemers warm te houden. De volgende presentjes kunnen hierbij helpen:

* Stuur bedankbrieven aan sprekers, artiesten, leveranciers, etc

* Stuur een herinnering aan de gasten (bijvoorbeeld een foto-impressie van het evenement)

* Stel een persbericht op en stuur dat naar (lokale) redacties van verschillende media.

* Werk het draaiboek bij voor een volgende keer

* Maak een financieel eindverslag

* Maak een verslag van het evenement voor het personeelsblad of de externe nieuwsbrief.

Bedankje voor uw benefietlunch online opstellen >

draaiboek benefietlunch

Uitnodigen invites uitnodiging

Als u een benefietlunch organiseert dan wilt u waarschijnlijk ook een heel aantal deelnemers uitnodigen, bijvoorbeeld uit Engelen. Met aanmelder.nl kunt u eenvoudig e-mail uitnodigingen sturen via de email. Deze e-mail invites komen in de mail van uw genodigden en zijn direct zichtbaar en hoeven dus niet geopend te worden. Met deze online uitnodigingen bereikt u makkelijk en goedkoop uw doelgroep. Eigenlijk zijn het grote event mailings. Hiermee wordt eventmarketing en andere marketing voor benefietlunch erg simpel.

De uitnodiging is een speciale HTML email waarin uw uitnodiging in Word of Powerpont direct omgezet wordt naar html mail. Deelnemers kunnen met 1 klik op uw aanmeldformulier komen of op andere online forms die u voor uw evenement gemaakt heeft. U hoeft hiervoor niet te kunnen werken met afdrukken samenvoegen of met mail merge.

Uitnodigen invites uitnodiging online opstellen >

uitnodiging benefietlunch

Overzichtelijke deelnemers en aanmeld database

Al uw aanmeldingen voor benefietlunch komen op een centrale database lijst van onze server binnen. Zo hoeft u nooit meer op zoek in excel lijsten of andere deelnemerslijsten om te zien of uw gast, cursist of deelnemer aangemeld is. Omdat u op deze manier veel verwarring voorkomt kunt u direct veel besparen. Uw deelnemerslijst is ook een soort online adresboek. Een adressenlijst voor uw evenement. Sommige van de gebruikers van aanmelder.nl gebruiken deze adressen database als een CRM voor events zoals benefietlunch. CRM applicatie voor events zijn op die manier eenvoudig te vervangen door het gebruik van aanmelder.nl

Overzichtelijke deelnemers en aanmeld database online opstellen >

benefietlunch organiseren

Benefietlunch organiseren in andere steden

U kunt uw benefietlunch natuurlijk ook in een andere stad organiseren. Denk aan: Benefietlunch organiseren in Didam, Benefietlunch organiseren in Heumen, Benefietlunch organiseren in Eindhoven, Benefietlunch organiseren in Dronten, Benefietlunch organiseren in Heythuysen, Benefietlunch organiseren in Zoetermeer, Benefietlunch organiseren in Berkel en Rodenrijs, Benefietlunch organiseren in Harlingen,

Andere evenementen in Engelen

Engelen is een bruisende stad. Wellicht heeft u interesse om ook andere evenementen te organiseren in Engelen, zoals: Customerday organiseren in Engelen, Coaching sessie organiseren in Engelen, Borrel organiseren in Engelen, Feest organiseren in Engelen, Voorstelling organiseren in Engelen, Introductiedag organiseren in Engelen, Bruiloft organiseren in Engelen, Intervisie organiseren in Engelen,